úterý 3. června 2014

Moderní pružinové matrace zajistí dokonalý spánek

Moderní pružinové matrace zajistí dokonalý spánek

Pružinové matrace jsou zhruba od 18. století stálicemi, které nám zajišťují pohodlný a kvalitní spánek. Jsou tedy velmi důležitou součástí lidského života. Zaslouží si však svou majoritu na trhu s matracemi? Přesně tuto otázku si zodpovíme v následujícím článku.

Moderní pružinové matrace

Zaslouží si pružinové matrace svou pozici na trhu?

Pružinové matrace bývají vyrobeny z různých materiálů, jedno však mají všechny společné, a to sice jádro z propojených kovových pružin, které je důvodem, proč se jedná o tak oblíbenou variantu. Ty totiž poskytují pevnou a rovnoměrnou oporu celému tělu, čímž optimálně rozkládají hmotnost a zajišťují tak poklidný spánek, po kterém se necítíte rozlámaně. Díky své konstrukci umožňují pružinové matrace cirkulaci vzduchu, která zabraňuje přílišné akumulaci tepla, pročež se nikdy příliš nezpotíte. Právě tyto dvě vynikající vlastnosti v kombinaci s cenou z nich činí optimální řešení, které se postará o příjemné prožití důležité, možná dokonce té nejdůležitější, třetiny vašeho života – spánku.
Kromě toho mají pružinové matrace velmi dlouhou životnost, která se dá ještě prodloužit jejich pravidelným otáčením (po několika měsících), jelikož jsou oboustranné, a pružiny se tak opotřebovávají z obou stran rovnoměrně.

pružinové matrace

Příznivá cena a široký výběr matrací

Již zmíněná cena je dalším prvkem, který má na svědomí rozšířenost pružinových matrací. Ty se totiž dají pořídit v různých cenových relacích, od těch nejlevnějších pohybujících se okolo 3 tisíc korun, až po luxusní matrace, jejichž cena se pohybuje nad hranicí 10 000 korun. Vybere si zde tedy opravdu každý, přičemž ani nemusí příliš zatížit svůj rozpočet.
Například obchod http://www.matraceno.cz/ nabízí tři různé kategorie pružinových matrací – levné, kvalitní a luxusní, a v každé z nich jsou k dispozici 3 až 4 produkty, jejichž cena se pohybuje v rozmezí od 3 do 15 tisíc korun. S klidným svědomím, že pro svůj spánek činí to nejlepší, si zde tedy vybere prakticky každý.

4 komentáře:

  1. No, já teda nevím. Pružinovou matraci jsem měla, dokonce dvě a ani s jednou jsem teda moc spokojená nebyla. Myslím si, že třeba latexové matrace jsou mnohem pohodlnější. Tedy alespoň pro mě. Třeba latexová matrace Dormeo kterou mám teď je úplně skvělá, tu v nejbližší době určitě měnit nehodlám.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně třeba pružinové matrace vlastně celkem vyhovují. Ty pěnové podle mě tak dobré nejsou. Je ale pravda, že ta naše už by také potřebovala vyměnit za nějakou novější. Mně se například hrozně líbí matrace, které mají tady. Koukal jsem, že ani cenově to nevychází tak špatně, což je určitě výhoda.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem pružinovou matraci měla dlouhá léta a ze začátku jsem s ní byla spokojená. Postupem času se ale začaly čím dál více projevovat její nevýhody. Teď nedávno jsem si do postele koupila pěnovou matraci a to je podle mého názoru mnohem lepší volba. Je ale pravda, že každému může vyhovovat něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  4. Kvalitní matrace je podle mě základem dobrého spánku a odpočinku. Nedávno jsem koupila nové pro celou rodinu a můžu potvrdit, že na nich se nám spí jako v bavlnce. Na chatu si, ale naše děti přály nafukovací postel. Společně jsme vybrali jednu na https://www.recenzopedia.cz/bydleni-a-doplnky/nafukovaci-matrace/detske-nafukovaci-postele/, kde bylo perfektní srovnání a recenze nejlepších dětských nafukovacích postelí. Jakmile jsme jí nafoukli, tak na ní děti začaly blbnout.

    OdpovědětVymazat